fridajosefin

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av frida bengtsson - 25 juni 2011 20:14

Nu har vi precis käkat, det var super gott. Speciellt marshmallowsen. Och snart ska vi nog sätta på någon bra film och äta lite godis. Ni får ha en fortsatt fin kväll, så hörs vi! 

   Så fin bild, eller vad säger ni? Haha.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 25 juni 2011 19:00

Nu håller vi på att grilla, det blir hamburgare och sen marshmallow. Och här kommer även en massa bilder från midsommar igår  

                                         


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 25 juni 2011 16:41

Hallu!


Jag har försökt att lägga upp bilderna från igår, från min dator men min dator segar jätte mycket så nu sitter jag på vår nya dator. Vi har köpt en appel, skärmen är jätte stor och den är super snabb och bra. Jag älskar den redan  Idag har jag inte gjort något speciellt, bara fixat och städat lite. Ikväll händer nog inte heller någon speciellt, det blir väl en bra film och lite godis. Hoppas att ni har haft en bra dag iaf. Kram!

     Här ser ni en lite bättre bild hur mitt hår ser ut med flätorna på sidan. Vad tycker ni? 



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 25 juni 2011 13:40

Hej allihop! Idag vaknade jag hemma hos mina kusiner och jag är fortfarande här. Men pappa kommer och hämtar oss vid två tiden, alltså snart. Idag ska jag nog fixa mitt rum och städa och lite sånt. Vi hörs mer sen!

  Så söta! *host*



/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards