fridajosefin

Alla inlägg under maj 2011

Av frida bengtsson - 31 maj 2011 20:03

Kolla in den här killen som spelar "Dear mr president" på gitarr. Riktigt duktig. Och han ser inte ut att vara så gammal heller.



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 31 maj 2011 19:30

Hemma från träningen nu. Det var sjukt kul. Imorgon är jag ledig så jag kan sova länge, gött. Nu ska jag spela lite gitarr, hade jag tänkt iaf.

  Så här såg jag ut i en scen i vår föreställning. Spelade anna-anka.

Vad tycker ni?   



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 31 maj 2011 16:58

Ja, då var det sista skoldagen idag för denna veckan. Skäns riktigt skönt. Vi har spelat upp vår föreställning idag, det gick rätt bra faktiskt. Efter skolan hängde jag med ellen och wilma hem, vi var ute och gick med wilmas hund, som hon fick förra veckan. Den är super söt, och jätte lite, den är bara några månader gammal. Om ungefär 10 minuter sticker jag till träningen. Vi ska träna på friabad, samma som vi tränade igår. Så det blir beach handboll träning, sjukt kul. Vi hörs senare 

        Wilmas söta vovve.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 30 maj 2011 20:09

Tjena  Hur mår ni? Jag mår bra. Jag vet att det har varit väldigt dålig uppdatering idag, men jag har helt enkelt inte hunnit med att blogga idag. Redan vi halv 9 skulle vi vara på friabad, då dömde vi matcher och satt och vände poängen. Och vi har haft väldigt tur med vädret idag, riktigt skönt. Har faktiskt bränt mig lite på näsan, hehe. Efter funtionären på beach handbollen så åkte jag, louise och sofia till skolan, för att repitera inför vår föreställning vi ska ha imorgon. Sen hann jag snabbt hem, käkade lite, och sen stack jag till träningen. Så jag har haft fullt upp idag, kan man säga. Nu ska jag öva lite på mitt manus så att jag inte kämmer ut mig för hela 7:an imorgon, och sen ska jag även öva på min redovisning jag också ska ha imorgon  

Hoppas att ni har haft en bra dag. Vi hörs!

        

 Några bilder från friabad idag (beach handbollen).



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 29 maj 2011 21:25

Hej. Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig, ska upp rätt tidigt imorgon. Men imorgon ska jag inte till skolan, utan jag ska ner till fria bad och sitta funtionär till beach handbollen. Och nästan hela mitt lag ska också sitta där. Så det blir kul. Sov så gott, vi hörs mer imorgon! ♥




/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 29 maj 2011 20:11

Kommer ni ihåg när jag var i bruse skog med laget. Då när vi skulle städa skogen. Det inte jätte längesen men ändå. Iaf, vi tog en massa bilder med kajsas kamera, men kajsa har inte lagt upp dom förs än igår. Men här kommer dom iaf.

                                      Hahaha!


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 29 maj 2011 19:56

Hejsan. Vi har varit i rydebäck och fikat lite, farmor hade gjort jätte god tårta och kanelbullar. Vi kom hem för lite mer än en timme sedan, men vi har käkat och sebbe fick låna min dator ett tag. Så jag fick inte datorn fråns nu. Här kommer iaf lite bilder från firandet hos farmor och farfar.

             


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 29 maj 2011 14:45

Hejhej  Nu åker vi till rydebäck och firar lite morsdag och gratulerar min farmor, som fyller år imorgon. Ni får ha en fin eftermiddag + kväll. Vi hörs! ♥

        



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards