fridajosefin

Alla inlägg under maj 2011

Av frida bengtsson - 16 maj 2011 21:08

  

Inna jag går och lägger mig hade jag tänkt att lägga upp dagens gullunge. Jag vet att det blir många videor på bebisar, men det är bara för att jag tycker dom är så söta, hehe. Idag blir det en bebis som skrattar så mycket att han ramlar.

Jag passar också på att säga god natt och sov gott  



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 16 maj 2011 20:35

    Jag idag.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 16 maj 2011 18:51

Hejsan hejsan  Hur mår ni idag? Jag mår bra. Efter skolan idag så tog jag, ellen och wilma bussen hem till wilma. Vi kollade på en halv film, och dom käkade lite, sen drog jag hem. Nu om något helt annat, jag har laddat ner nån app på min iphone som man kan fota någon med olika djur. När jag laddade ner det så trodde jag att det var något helt annat, men så var det något med djur. Men den är faktiskt ändå rätt rolig, man kan typ fota en människa med en ko och sånt konstigt, hehe. Här kommer lite bilder från skolan idag. Och där har jag använt appen.

            

Sorry ida, HAHAH!



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 15 maj 2011 20:28

Nu har gästerna gått. Vi har haft jätte kul. God mat och så klart god efterrätt, eftersom jag har gjort den, hehe  Nu kommer en massa bilder!

                                        

 TÅRTA!



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 15 maj 2011 15:41

Snart kommer gästerna, och då blir det lite fest för pappa. Alla kusiner och resten av släkten kommer. Det ska bli kul  Och jag har ju så klart fixat mig lite inför festen så här kommer lite bilder.

 Kajsa.  

          Ni får ha en trevlig kväll! ♥



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 15 maj 2011 12:03

Tjenare  Idag ska vi ha släkt kalas för min pappa som fyllde år i tisdags. Så jag och kajsa håller på att göra en tårta. Gästerna kommer vid fyra, men det är mycket kvar att göra innan dess. Det ska städas, dukas och lite annat.

              


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 14 maj 2011 19:40

Hejsan  Nu har jag fått reda på vad jag kom i spring time, det var 200 tävlande med och jag kom tia. Jag är rätt nöjd, men jag ville ju såklart komma bättre till. Ikväll blir det mys med familjen, vi har ätit pizza och ska snart sätta på någon bra film och äta lite godis. Och vi ska nog kolla på eurovision också, erik saade gick ju vidare till final, så vi får väll heja på honom. Ni får ha en fortsatt fin kväll, vi hörs♥

     PIZZA!

    Candy.



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 14 maj 2011 17:50

Nu var spring time avklarat. Känns riktigt bra faktiskt. Det var jätte mycket folk i hela stan som stod och hejade och klappade när man sprang förbi. Jag vet inte vilken tid jag fick, men så fort jag får reda på det så får ni veta  Men jag känner mig ändå rätt nöjd. Jag hoppas att tiden är bra iaf. Här kommer lite bilder från spring time.

       Innan start.

        Som ni ser så är det väldigt myket folk.

     

 Kommit i mål. En nöjd frida  



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards