fridajosefin

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av frida bengtsson - 4 maj 2011 20:42

  

Hahah, den här bebisen är kanske inte världens gulligaste, men videon är lite gullig och väldigt rolig när hon räcker ut tungan, haha.



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 4 maj 2011 17:51

Hejhej. Känner ni igen där här klänningen. Det kanske ni inte gör, men jag har iaf laggt ut den innan, det var en bild inne i omklädnings rummet (när jag hade den på mig) på h&m. Nu har mamma köpt den till mig, jag är jätte glad. Jag ska sjunga på ett bröllop i sommar, och jag har letat och letat efter en klänning till det, och nu äntligen har jag hittat en. Bra va  Här ser ni den.

      

Den är ljus rosa.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 4 maj 2011 15:40

Dagens outfit: Jenas - Ginatricot, Blus med fransar - Bikbok, Ringar - Glitter och Klocka - Ur & penn.

        

  

 


/ frida bengtsson     

Av frida bengtsson - 4 maj 2011 15:04

Tjena! Hur mår ni? Jag mår bra. Skolan har varit rätt rolig idag, mycket skratt om man säger så, hehe. Nu ska jag pugga lite, sen ska jag nog lira lite gitarr. Här kommer lite bilder från skolan idag.

  

 Rast.

       På bildlektionen.

  So lektionen.



/ frida bengtsson

  

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards