fridajosefin

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av frida bengtsson - 8 maj 2011 20:33

Hejhej! Nu har vi först varit och käkat thai mat nere i stan och sen har vi varit ute och gått en runda, jag, mamma och kajsa. Och nu ska vi kolla på tv och äta lite annanas. Kram♥

    Thai mat.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 8 maj 2011 17:35

Hallo! Hemma nu. Jag har varit med amanda hela dagen, vi har haft jätte kul. Vi har solat, sen cyklade vi ner till norrahamnen och käkade på espresso house, vi tog varsin frapino med choklad, riktigt gott, det måste ni testa om ni inte redan gjort det. Och vädret har varit helt underbart idag, jag har faktiskt fått lite färg, både i ansiktet och på lite andra ställen. Jag hoppas att ni också har haft en bra dag Snart ska jag och mamma hämta kajsa hos en kompis, sen åker vi nog ner till stan och äter thai mat. Nu bjuder jag på lite bilder från dagen.

      

   Vi åt jordgubbar när vi solade, mums.

    Frapino.  

Norrahamnen.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 8 maj 2011 11:54

  Är hos amanda nu 

Vi får se vad vi gör, som sagt vi kanske går ner till stan och fikar eller nåt.



/ frida bengtsson 

Av frida bengtsson - 8 maj 2011 11:06

Nu drar jag till amanda. Det har börjat blåsa lite så det kanske inte blir så mycket solande, vi får se. Vi kanske går en runda ner till stan eller nåt, och tar en fika.

Ni får ha en bra dag  Vi hörs♥

    Jag idag!



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 8 maj 2011 10:32

Godmorgon på er! Mår ni bra? Det är bra med mig. Super fint väder ute och varmt är det också. Idag ska jag träffa amanda, vi hade tänkt att lägga oss och sola i hennes koloni. Så att vi blir lite bruna, eftersom jag är super vit, hehe. Igår var vi ju i mörarp hos ett par komisar, vi grillade och hade det mysigt. Här kommer lite bilder från igår.

          Lilla emma.



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards