fridajosefin

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av frida bengtsson - 27 maj 2011 19:48

Nu blir det film med syskona. Det blir den nya narnija. Ni får ha en fortsatt fin kväll. Vi hörs!

 


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 27 maj 2011 16:55

Snart kommer pappa hem, och då ska vi åka och hämta lite möbler och stolar till festen imorgon. Det blir ju rätt många gäster, ungefär 30 pers.

Just nu sitter jag och spelar lite gitarr och sjunger lite för mig själv, hehe.

      Jag today!



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 27 maj 2011 14:49

Hello!


Hur mår ni idag? Jag mår toppen iaf. Idag är det fredag och det känns super skönt. Och nästa vecka så går jag bara i skolan på tisdag, så jag behöver inte sura så mycket på söndag, och säga: f*n det är skola imorgon. Tror det är många som känner igen sig. Eller?

Just nu håller jag på att städa mitt rum för vi ska ha gäster imorgon kväll. Hela handbolls laget kommer hit. Det ska bli riktigt kul  Men en sak som är lite sämre imorgon är att jag måste gå upp vid 7, för jag ska åka till malmö med laget och spela en cup som heter malmö open. Handbollen ska ju bli kul såklart, men jag hade velat att cupen skulle börja lite senare, men sånt är livet.
Nej, nu babblat länge nog, men vi hörs senare.
Här kommer lite bilder från skolan idag!

    Wilma och ellen gillar inte grönsaker, som ni kanske ser. Dom satt och pillade var enda grönsak. Hahah, ni är för roliga tjejer♥

  Oliver loves the camera!

  


/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards