fridajosefin

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av frida bengtsson - 14 maj 2011 19:40

Hejsan  Nu har jag fått reda på vad jag kom i spring time, det var 200 tävlande med och jag kom tia. Jag är rätt nöjd, men jag ville ju såklart komma bättre till. Ikväll blir det mys med familjen, vi har ätit pizza och ska snart sätta på någon bra film och äta lite godis. Och vi ska nog kolla på eurovision också, erik saade gick ju vidare till final, så vi får väll heja på honom. Ni får ha en fortsatt fin kväll, vi hörs♥

     PIZZA!

    Candy.



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 14 maj 2011 17:50

Nu var spring time avklarat. Känns riktigt bra faktiskt. Det var jätte mycket folk i hela stan som stod och hejade och klappade när man sprang förbi. Jag vet inte vilken tid jag fick, men så fort jag får reda på det så får ni veta  Men jag känner mig ändå rätt nöjd. Jag hoppas att tiden är bra iaf. Här kommer lite bilder från spring time.

       Innan start.

        Som ni ser så är det väldigt myket folk.

     

 Kommit i mål. En nöjd frida  



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 14 maj 2011 14:47

Hej på er! Mår ni bra? Jag mår bra iaf. Som ni vet så har jag inte hunnit blogga så mycket både igår och idag, för igår så sov jag ju hos wilma och idag har jag varit i bruse skog med laget. Om ungefär en timme så ska jag spring spring time, så jag håller på att ladda med banan och vatten nu, det ska bli kul faktiskt. Hoppas det går bra. Här kommer lite bilder från skolan igår.

           Fest i matan.

    På fame:en.



/ frida bengtsson


Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards