fridajosefin

Alla inlägg under mars 2011

Av frida bengtsson - 31 mars 2011 17:49

hallo! nu håller jag på att packa inför cupen imorgon, längtar dit, det ska bli jätte kul. vi ska åka buss dit, och bussresan kommer ungefär ta 3 och halv timme tror jag, men vi brukar alltid ha kul på bussen, vi sjunger en massa, skrattar och spelar hög musik. och som ni vet så var jag med lina idag, det va kul, vi spelade gitarr, lyssnade på musik och pratade lite. om en timme ska jag till filorna och kolla på när mitt lag spelar match  vi hörs!



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 31 mars 2011 13:24

har redan slutat skolan och det känns riktigt skönt. snart ska jag gå till lina och vi ska spela lite gitarr och lite annat, ska bli kul, jätte längesen vi va. lite tradigt att det regnar idag, hade hoppats på solsken och hyfsat varmt, men så blev det inte.

   

me today.



/ frida bengtsson 

Av frida bengtsson - 30 mars 2011 20:45

hejsan. dålig uppdatering, jag har inte hunnit, förlåt. efter skolan idag var jag med ellen, vid fem tiden hade vi samling med laget, sen körde vi mot lund och spelade match. vi förlorade tyvärr men vi spelade bra, men nu ska vi vinna hacke cup som vi ska till i helgen, längtar dit. vi vann den cupen förra året så det hade varit kul om vi vann detta året också. hoppas ni mår bra och att ni inte tycker att jag är för tråkig som inte bloggar lika mycket längre. men som jag sa det beror på att jag inte hinner. men jag ska ändå försöka skärpa mig.

   

lite bilder från rasten idag, på harlyckan.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 29 mars 2011 21:07

jag brukar inte kolla på glee, men jag har sett det några gånger och de gånger jag har sett det har jag tyckt att det var jätte bra. denna låten "don't stop believing" är en riktigt bra låt. deras sång röster är sjukt bra.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 29 mars 2011 18:21

hej. dålig uppdatering idag, jag vet. har varit super trött i stort sätt hela dagen. efter skolan träffade jag amanda, vi snackade och chillade mest. nu har jag gjort lite läxor och ska snart kolla lite tv. hoppas att ni inte har varit lite trötta som jag och att ni har haft en bra dag  

  

längtar så mycket till sommaren.

Av frida bengtsson - 28 mars 2011 19:07

tjena  simningen gick bra och skolan har också varit bra. nu ska jag göra mina läxor sen ska jag nog kolla på tv. hoppas ni har haft en bra måndag.

 



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 28 mars 2011 08:24

Godmorgon. solen skiner ute, det kan inte bli bättre. idag ska vi inte ha vanlig idrott utan vi ska till simhallen, vi får väl se hur det går. snart sticker jag till skolan, så ni får ha de så bra. vi hörs!


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 27 mars 2011 19:18

hejhej  vi förlorade tyvärr matchen, men det var bara med ett mål, så matchen var väldigt jämn. synd att vi inte vann, för vi spelade super bra. imorgon är det måndag igen, hade velat att helgen skulle vara lite längre, för det känns som denna helgen har gått riktigt snabbt. hoppas att alla har haft en bra och rolig dag.

   

lite snygga sommar kläder från H&M.



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards