fridajosefin

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av frida bengtsson - 5 mars 2011 17:56

hejhej!
idag vaknade jag hemma hos wilma, vi åt lite frukost och sen åkte vi till filborna för att spela match. vi förlorade tyvärr men jag tyckte vi spelade bra ändå.
sen åkte jag, sebbe, kajsa och pappa till Mc och åt. efter det så åkte vi till mina kusiner i rydebäck och fika. nu sitter jag och spelar gitarr och sjunger lite. lite senare ska vi väll kolla på melodifestivalen, det är andra chansen idag, så det måste man ju nästan se. jag hoppas att alla har haft en bra dag, det har iaf jag  förutom förlusetn så klart. men som jag brukar säga... man kan ju inte alltid vinna.

         

här kommer två bilder från nelly.com
jag hittade den snygga ringen, och den fina blusen och dom snygga shortsen.


/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards