fridajosefin

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av frida bengtsson - 7 mars 2011 19:20

hejsan!
idag har det varit riktigt fint väder ute, sånt vår väder fast lite kallare. nu när det börjar bli ljusare och när solen sticker fram, som den gjorde idag, så känner man sig mer piggare och gladare på något sätt, det känns bra. idag började jag 9.20, vi började i aulan alla 7:or för att lärarna skulle berätta vad vi skulle jobba med för nytt tema. och sen visade vissa lärare upp en lite pjäs kan man säga, som handlar då om detta temat vi ska jobba med. temat är "ut och res" man ska skriva om ett land. och jag får ju inte glömma att säga att rogge var riktigt rolig i den där pjäsen dom spelade upp, jag skratta typ hela tiden.

efter skolan hann jag snabbt hem och äta något litet innan träningen.
nu ska jag snart spela lite gitarr och sitta lite vid datorn, sen går jag nog och lägger mig.

  



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards