fridajosefin

Alla inlägg under april 2011

Av frida bengtsson - 30 april 2011 17:08

Kommit hem från väla nu. Jag hittade en jätte fin tavla från gallerix, som jag ska hänga upp i mitt rum. Mitt rum är allmänt tradigt just nu, har inte hittat någon bra tavla. Sen köpte jag också sånt här plast man har på iphonen, plast som kyddar skärmen. Vi passde också på att köpa en glass, mums.

Och idag är det ju valborg. Jag ska vara med ellen, vet inte om vi kanske går ut och träffar någon lite senare, men det ser vi då. Hoppas ni får en bra valborg!

Puss & kram♥

   

Tavlan jag köpte. Vad tycker ni?



/ frida bengtsson 

Av frida bengtsson - 30 april 2011 15:08

Tjenixen. Vädert är verkligen underbart idag, riktigt varmt är det. Nu ska jag och pappa sticka till väla och handla lite saker. Vi hörs!♥

     

Jag idag.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 30 april 2011 13:02

 

 

Nu går jag ut och springer en runda. Vi hörs sen.



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 30 april 2011 11:56

Hallå  Mår ni bra? Jag vet att det var väldigt dålig uppdatering igår. Jag gjorde annat och hann inte helt enkelt. Ellen och jag hade jätte kul igår, vi åt tacos och kollade på film. Vi vaknade vid elva, åt lite frukost, sen skulle ellen till sin samling med sitt fotbolls lag. Just nu sitter jag här hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra, men det dyker väl upp något, förhoppningsvis. Ni får ha en bra dag. Kram

    



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 29 april 2011 17:46

Hej allihop! Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har inte hunnit blogga. Just nu sitter jag hemma hos ellen och jag ska sova här ikväll. Vi har varit på citygross och handlat lite mat och godis till ikväll, vi ska äta tacos, mums. Ni får ha en fin fredag kväll  Puss♥

  

Me and Ellen! I love u♥



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 28 april 2011 21:06

Har varit ute och sprungit en runda, och sen har jag duschat. Efter det så har jag suttit och pillat och fixat med min naglar. Jag har gjort sånn här, franska manikyr, tror jag att det heter. Det kanske inte ser så svårt ut, men det tog faktiskt ett tag.

   

Vad tycker ni?



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 28 april 2011 15:49

Tjenixen  Skolan har varit chill idag, bara två lektioner. Efter att vi hade slutat så stack jag, ellen och wilma till harlyckan och spelade fotboll och solade lite med några kompisar. Det är 20 grader ute, riktigt skönt. Värsta sommar vädret. Hoppas ni har haft en bra dag. Det har iaf jag. Här kommer lite bilder från skolan idag.

          På labb lektionen idag. Diggar glasögonen.

  Mot harlyckan.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 28 april 2011 10:21

Hellu! Snart sticker jag till skolan. Har bara två lektioner idag, gött.
Igår fyllde min kompis jennie år och idag fyller alice forsberg år, så ett stort GRATTIS till er båda. Hoppas ni får och har haft en riktigt bra fördelsedag.

Ni får ha en bra dag! ♥

    



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards