fridajosefin

Alla inlägg under april 2011

Av frida bengtsson - 7 april 2011 14:17

hallu! har kommit hem från skolan nu, känns skönt. det ös regnade imorse men nu är det strålade solsken, men väldigt blåsigt. när jag cyklade hem hade mot vind hela vägen, kul. imorgon är det fredag, gött. nu ska jag fortsätta spela på en låt jag har gjort och skrivit själv, den är inte riktigt klar än, men det är bara lite finslipning som är kvar. och sen ikväll är det träning som vanligt.

   

jag idag.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 6 april 2011 19:40

Nu åker jag till träningen. kommer hem vid 10 så jag skriver mer imorgon.
vi hörs!

 

Av frida bengtsson - 6 april 2011 18:12

hejsan  mår ni bra? idag efter skolan har jag varit med wilma, vi kollade på en film "trubbel i paradiset" en riktigt rolig film. ni måste se den om ni inte redan har sett den, mycket rolig film som sagt. nu ska jag plugga lite och sen spela gitarr. sen vi 8 ska jag träna.

bild från rasten idag, så säriös bild  



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 5 april 2011 22:24

vinst mot vinslöv, känns riktigt bra. nu ska jag gå och lägga mig, för jag är riktigt trött. så, sov gott och så hörs vi imorgon  

  

Av frida bengtsson - 5 april 2011 15:49

tjena. skolan idag har varit bra, jag och ida fick värsta skratt anfallet, haha.
nu är jag med ellen, vi ska göra lite svenska och so läxa. sen vid fem ska jag åka till vinslöv för att spela match med 96:orna. hoppas vi vinner  

 

ellen och jag.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 4 april 2011 17:03

hejhej allihop! inte bloggat på hela helgen, men ni vet ju varför. vi har haft jätte kul på cupen, mycket skratt och underbara människor. vi kom 2:a, f96:orna kom 1:a och p97 kom 2:a i B-final. vi fick en check på 15.000 för bästa förening, och det var andra året i rad, känns riktigt kul. jag vill tacka alla som var med, för en underbar helg, vi har haft jätte kul, och ännu bättre blir det ju när man åker hem med vinster och en check på 15.000 kr. hoppas att ni har haft en bra helg  

nu tänkte jag bjuda på en massa härliga bilder från hacke.

 

i bussen på väg till hacke.

   och det blev så klart ett stopp på MC.

mot match!

                

GLADA HELSINGBORGARE!

tack en än gång f97, f96 och p97 för en underbar helg.



/ frida bengtsson 



Av frida bengtsson - 1 april 2011 14:37

nu åker jag till klubbstugan, sen åker vi till hacke cup. hoppas att ni får en bra helg så hörs vi när jag kommer hem.

   



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 1 april 2011 13:08

tjenixen  idag är det första april och då får man ju luras. har ni lurat någon?
jag har lurat ellen, wilma, emma, sofia och min bror, så lätt lurade. jag körde den vanliga, du har hål i dina strumpor, och min bror gick på de. vädret har varit kast idag, ingen sol, men jag hoppas den kommer i helgen. just nu håller jag på att fixa och packa det sista inför cupen, det ska bli riktigt kul. jag kommer nog inte kunna blogga i helgen, eftersom jag är på cup. men ni kommer säkert få se en massa bilder när jag kommer hem  

  

jag och ellen på netto.

söta ellen!



/ frida bengtsson

     




Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards