fridajosefin

Alla inlägg den 15 april 2011

Av frida bengtsson - 15 april 2011 22:02

Nu har jag suttit och fixat min nya header, vad tycks? Jag kanske ska ändra några saker till men det fixar vi. Jag hade tänkt att visa några bilder från i dag, när jag och felicia var nere i ramlösa parken.

       

Det finns mycket fler bilder, men jag lägger upp fler då och då.

Imorgon ska jag spela skåne mästerskapet med mitt lag, det ska bli väldigt kul faktiskt. Hoppas vi vinner matcherna. Ni får ha en fortsatt trevlig fredagkväll, så hörs vi♥


 

Av frida bengtsson - 15 april 2011 18:27

Hejhej. Förlåt för dålig uppdatering idag, men efter skolan åkte jag direkt ner till stan och träffade felicia. Vi tog en fika på espresso house ute i de fina vädret. Det var jätte mysigt. Sen åkte vi hem till mig, och sen gick vi ner till ramlösa parken och fotade lite, bilderna kommer lite senare. Och äntligen har påsklovet kommit, känns så himla skönt. Nu kommer en massa bilder från idag.

                        

Två bilder från fame:en idag, vi dansade magdans.

Fika på espresso house, mums.

Vi hörs senare!



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards