fridajosefin

Alla inlägg under april 2011

Av frida bengtsson - 10 april 2011 18:43

hejsan, hejsan. nu har jag kommit hem från en lång och rolig dag, hos både kusinerna och sen har vi varit hos ett par kompisar till oss. just nu känner jag mig rätt trött, men jag pignar säkert till lite snart. hela dagen har det varit strålande solsken och ganska varmt, riktigt skönt. hoppas att ni har haft en bra dag  

nu kommer en massa bilder från dagen.

       

hos kusinerna.

     

hemma hos våra kompisar. och på bilderna är det söta oscar som springer runt med ett stort leende på läpparna.



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 10 april 2011 10:40

hej och godmorgon allihop. nu ska jag, mamma och kajsa åka till viken, vi ska hälsa på våra kusiner, rätt längesen vi träffade dom faktiskt, så det ska bli kul att träffa dom idag. hoppas ni får en bra dag, så hörs vi senare 



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 9 april 2011 18:44

tjenixen. som ni vet så har jag varit med ellen idag, vi skulle egentligen till väla med eftersom det var så fint väder så gick vi på stan istället. vi har haft super kul, vi har provat en massa kläder och skrattat som in i. lunch åt vi på MC. jag hittade en jätte fin byxdress på h&m, men jag köpte inte den, kanske köper den nästa gång jag är på h&m. istället blev det en smink borste och för ellen blev det en jätte fin blus.

 

den fina byxdressen.

                   

inne på buttriks, haha!

tack för en jätte rolig och underbar dag ellen.

jag älskar dig♥



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 9 april 2011 09:06

Godmorgon på er! solen skiner ute och det är lördag, det kan inte bli mycket bättre. idag ska jag till väla med ellen, det ska bli kul, vi får väl se om vi hittar någont fint. några nya fina vår och sommar kläder kanske, vem vet. nu har jag precis duschat och ska snart äta frukost.

 


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 8 april 2011 20:56

hellu! just nu sitter jag och lyssnar på två sjukt bra låtar. john mayer heter han som sjunger dom. när vi var i hacke så lyssnade vi på de här låtarna och jag somnade nästan till dom, för att de va sa bra. jag hade hört låtarna någon enstaka gång innan men inte så att jag liksom blev helt kär i dom. låtarna heter "free fallin" och "who says" ni har säkert hört dom någon gång innan, men nu får ni höra dom igen.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 8 april 2011 18:33

kommit hem från väla nu. jag tog ju hål i öronen för några månader sen och då får man ju ha läke örhängen, men idag har jag tagit ut dom och köpt ett par diamant örgängen på väla. jag är jätte glad att jag kan köpa en massa örhängen nu, för innan när jag inte hade hål gick jag och kollade på fina örhängen hela tiden, men jag kunde ju inte köpa så det känns jätte kul att jag kan göra det nu  

   

me today.

 

diamant örhängena jag köpte på väla.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 8 april 2011 15:21

hejhejhej! nu är det äntligen fredag och jag känner mig väldigt glad. skolan har varit rolig, jag fick västa skrattanfallet, haha. asså patrik du är för jävla rolig, kolla bara på denna bilden, jag skrattar så fort jag ser den, hahaha.

iaf, nu ska jag och mamma köra och lämna kajsa till hennes träning, sen åker vi nog till väla och kollar lite. vi skulle egentligen ha träffat några kompisar, men det blev inte av. ha de så bra så länge, så hörs vi senare  



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 7 april 2011 18:19

nu sticker jag till träningen, ska bli kul. vi hörs!



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards