fridajosefin

Alla inlägg under april 2011

Av frida bengtsson - 25 april 2011 18:58

Hejhej. På gröningen gjorde vi inte så mycket, pratade och skrattade mest. Efter gröningen hängde john, lina, annie och sofia med mig hem. Vi käkade lite glass och pratade lite. Sen åkte john hem, men inte långt efter så följde jag med annie, lina och sofia till hemköp och sen gick dom till bussen. Dagen har varit toppen, sol och 20 grader varmt, det kan inte bli bättre. Snart ska vi käka, det blir kotletter, pommes och bearnäs sås, mums. Och imorgon är det skola igen, jippi. Nej, men det är väl bara att gå dit. Ni får ha en fortsatt mysig kväll. Vi hörs!

    

Hemma hos mig.

  Efter netto.

Tack för en riktigt rolig dag, tjejer och killar.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 25 april 2011 13:46

Så sjukt varmt det är ute, riktigt skönt. Det känns som sommar. Vid halv tre drar jag ner till gröningen och träffar några kompisar. Det ska bli kul. Ni får ha en bra dag! Kram♥

   



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 25 april 2011 10:51

Nu går jag ut och springer en runda. Vi hörs sen!

 



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 25 april 2011 09:33

Hej & godmorgon allihopa! Jag kom hem rätt sent igår så jag gjorde inget inlägg. Helgen har varit rolig med alla kusinerna. På lördagen så åt vi sill och annan påsk mat. Och målade ägg gjorde vi också. Jag har iaf haft kul och skrattat en massa. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag, mamma och kajsa skulle kanske träffa våra kompisar ett tag, men om inte det händer så drar jag ner till gröningen och träffar några kompisar där. Nu kommer lite bilder från helgen.

   

 Linbana.

    På vår terass.

    Stranden.

    Ägg målning.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 22 april 2011 10:01

Godmorgon! Förlåt för att jag inte bloggade mer igår, men jag skulle på ih discot och jag hann inte blogga innan. Innan ih discot åkte jag hem till annie och där fixade vi oss. Discot var helt ok, det var mycket roligare förra gången. Men jag hade ändå kul. Snart åker jag till österlen och ska fira påsk där med släkten, och vi bor in en stuga som ligger i skogen, så jag kan tyvärr inte ta med min dator och då kommer jag inte kunna blogga på hela helgen. Det är ingen täckning där. Men ska försöka göra lite mobil inlägg om jag hittar lite täckning. Men ni får ha en jätte bra helg, så hörs vi mer när jag kommer hem. Puss!

 

Bild innan discot igår.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 21 april 2011 15:04

Hellu! Nu ska jag snart åka och lämna några saker, sen vet jag inte riktigt vad som händer. Ikväll ska jag iaf gå på ih discot, det ska bli kul. Ni får ha en fortsatt härlig dag. Vi hörs!

 

Bild från när jag och felicia var nere i ramlösa parken förra veckan.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 21 april 2011 10:08

Idag blev det frukost på ballkongen. Riktigt skönt att man kan sitta ute och äta frukost, för det var ju ett tag sen. 17 grader ute idag och solen skiner, toppen.

   


/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 20 april 2011 21:55

Godkväll allihop! Våra gäster gick hem från ett tag sen, vi har haft jätte kul. Nu sitter jag och kollar på big brother. Jag tycker det är synd om dom i big brother huset just nu, dom får ju in en sånn här hälso vagn nu i tre dagar och dom måste äta upp allt och sen ska dom gå upp i vikt också. Asså dom kommer dö, hahah nej, men dom är nog riktigt mätta och mättare kommer dom bli. Ni får ha en fortsatt bra kväll. Vi hörs! ♥

  

En bild till dom i big brother huset, så dom blir lite mer äcklade. Hahah, nej skoja.



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards