fridajosefin

Alla inlägg under april 2011

Av frida bengtsson - 14 april 2011 12:20

Äntligen sol igen. Slutade redan tio över elva idag, riktigt skönt. Jag har precis käkat lite och ska snart ta bussen till min mamma för att hämta min cykel där. Sen ska jag plugga. Vi hörs sen!

 

 


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 13 april 2011 17:59

tjena  hur mår ni? jag mår iaf bra, förutom det dåliga vädret. men dom säger att det ska bli sol imorgon iaf. skolan har varit bra. efter skolan följde ellen med mig hem, vi har kollat lite tv, pluggat spanska och kollat lite klipp på justin bieber. vid åtta har jag träning, till halv tio. rätt sent faktiskt.
        bilder från bilden idag.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 12 april 2011 21:14

Jag har pluggat en massa nu, både SO och NO. Längtar så mycket till påsklovet nu, som börjar nästa vecka. Det ska bli så skönt att slippa en massa läxor. Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och borsta tänderna, sen går jag och lägger mig. God natt & sov så gott, så hörs vi imorgon♥


Av frida bengtsson - 12 april 2011 17:30

hallu! jag säger bara, så sjukt tråkigt väder. det har regnat och blåst hela dagen, och det har varit jätte kallt. hoppas det blir sol imorgon. idag efter skolan tog jag bussen hem till amanda. vi gjorde inte så mycket, vi snackade mest. men nu ska jag plugga lite på min SO.

   

jag idag.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 11 april 2011 20:39

hej. nu har jag kommit hem från en skön promenaden med amanda. vi gick bara en liten stund och snackade lite. det var riktigt skönt. nu ska jag kolla lite på tv sen går jag nog och lägger mig. vi hörs mer imorgon.

  jag sa ju att våren är på väg.


Av frida bengtsson - 11 april 2011 19:01

vädret idag har varit jätte fint och hyffsat varmt, man känner verkligen att våren är på väg, riktigt skönt. längtar så mycket till sommaren så att det nästan inte går att förklara, men jag är väl inte den enda som längtar efter sommaren. eller?

snart ska jag och amanda ut och gå en runda i de fina vädret. vi hörs!

   bild på mig och syrran från i sommras.




Av frida bengtsson - 11 april 2011 08:13

 

då var det måndag igen. och jag har sovmorgon som vanligt. hoppas ni får en bra måndag. vi hörs!



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 10 april 2011 19:58

nu har ni chansen och fråga mig om vad ni vill. jag kommer att försöka svara på frågorna så bra jag kan. det är bara att sätta igång, om ni har något ni undrar över och vill veta om mig.

 



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards