fridajosefin

Alla inlägg under april 2011

Av frida bengtsson - 20 april 2011 19:41

Jag har pysslat en massa. Jag har gjort påsk kort och en rolig sak med lite kycklingar som min farmor ska få. Ni kommer få se den sen. Nu har vi fått lite gäster, andréa och jon är här. Vi ska äta påsk mat och ha trevligt.

              


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 20 april 2011 16:04

Hejhej.... Nu har jag och mamma kommit hem från centersyd. Jag hittade många fina saker, men köpte inte dom. Snart ska jag göra lite påsk pyssel, påsk kort och lite annat. Jag tycker det är mycket roligare att göra egna påsk kort, istället för att köpa färdiga. Det är samma med grattis kort. Då får man hitta på eget och ha lite fantasi.

   

Me today.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 20 april 2011 11:30

Tjena. Idag ska jag och mamma åka till centersyd och kolla lite. Vi får väl se om jag hittar något. Men jag har handlat rätt mycket nu på siståne, så jag får nog spara lite. Ni får ha en bra dag, så hörs vi! ♥

   


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 19 april 2011 19:50

Hej! Jag och mamma har precis varit och lämnat lite saker på oasén, eller vi blev kvar där ett tag och snackade lite. Nu ska jag snart äta, det blir kotletter, pommes och så klart bearnäs sås, det får man ju bara inte glömma, i love bearnäs sås, hahah. När vi käkade lunch idag på stan så åt vi på en kina/thai resturang, dom hade en jätte god buffé. Hoppas ni har haft en bra dag, och att ni har varit ute mycket, man måste ju passa på när det är så fint väder.

Bild från lunchen idag.



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 19 april 2011 16:53

Hejhej. Efter lunchen så tog jag bussen till ellen, har inte varit här så länge för hon ska iväg på match nu. Hoppas dom vinner. Så snart kommer mamma och hämtar mig. Vi hörs senare!

      Lite bilder på mig och ellen idag.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 19 april 2011 11:58

Idag blir det min nya skjorta som jag köpte igår och ett par svarta byxor. Nu går jag ner till stan och möter upp mamma. Ni får ha en bra dag♥ Vi hörs!

       



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 19 april 2011 11:10

Hej & godmorgon till er som precis vaknat. Solen skiner ute idag igen, och det är 18 grader ute. Just nu håller jag på att fixa mig lite inför dagen. Jag ska träffa mamma nere i stan kl 12, och så ska vi äta lite lunch.

 


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 18 april 2011 20:32

Har kommit hem från amanda nu och ska snart kolla på en film. Men innan dess hade jag tänkt att visa det jag har köpt idag. Som jag sa tidigare så hittade jag de här 3 plaggen på rean inne på gina, 50 kr.



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards