fridajosefin

Alla inlägg under april 2011

Av frida bengtsson - 18 april 2011 18:24

Hej allihop! Jag har haft en underbar dag på stan med amanda. Vi lunchade på hakets uteservering, riktigt mysigt. Jag har köpt 3 plagg från gina, dom var på rea, kostade bara 50 kr styck. Ni får se dom senare. Efter en runda på stan gick vi till amandas koloni och solade lite. Nu funderar vi på om vi ska gå ut och träffa någon, men vi vet inte än. Vi får se om vi får tag på någon rolig. Ni får ha en fortsatt mysig kväll, så hörs vi. Många kramar♥

     



/ frida bengtsson 

Av frida bengtsson - 18 april 2011 10:57

Snart ska jag möta upp amanda, sen går vi ner till stan. Det blir väl som vanligt, kolla lite i affärer och luncha. Men lunchen blir förhoppningsvis ute, och det var ju ett tag sen. Ha en bra dag! ♥

   

 

Dagens outfit:

Byxor-ginatricot
Blus-H&M
Och sen min nya klocka och några ringar på det.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 18 april 2011 09:24

Godmorgon på er! Solen skiner ute och det är påsklov, det kan inte bli mycket bättre. Nu hade jag tänkt att ta en jogging tur i det fina vädret, man måste ju passa på när det är så fint väder.

   



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 17 april 2011 19:56

Hejhej. Nu har jag precis käkat en jätte god middag, kyckling blev de. Det blev inget med amanda ikväll, men vi har bestämt att vi ska träffas imorgon istället. 

Men jag har fortfarande lust att gå ut och göra något med några, men jag vet inte. Jag får väl höra med någon om någon vill hänga med ut. Ni får ha en fin söndag kväll, så hörs vi. Puss♥

   


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 17 april 2011 18:20

Jag har kollat på klockan nästan varje gång jag har gått på väla, men har aldrig köpt den. Men nu idag när jag och mamma var på väla så gick jag in och skulle kolla på klockan igen, så såg jag att dom hade sänkt ner priset på 200 kr. Och då kunde jag inte låta bli att köpa den. Jag gillar den jätte mycket, speciellt för att den är så stor, det tycker jag är snyggt.

     

Vad tycker ni?


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 17 april 2011 17:46

Hejsan. Nu är jag hemma. Jag har varit ute hela dagen, och det har varit strålande solsken och hyffsat varmt. Innan jag och mamma åkte och kollade på kajsas match så var vi och åt på max. Sen var vi inne på väla en sväng och då hittade jag en super fin klocka, som ni kommer få se lite senare. Kajsas fotbolls match slutade med vinst, 6-2 blev det. Efter matchen åkte vi till sofieros kiosk och köpte kul glass, mums. Ikväll händer det inte så mycket, jag kanske ska träffa amanda en stund men det är inte riktigt bestämt än. Här kommer lite bilder från dagen.

  Lunch på max.

       Kajsas fotbolls match.

 

   

 

GLASS!



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 17 april 2011 11:25

Hellu! Så fint väder det är ute, och varmt är det också. Riktigt skönt.

Idag har jag inget speciellt planerat, men jag ska nog hänga med mamma och kolla på kajsas fotbolls match. Ni får ha en bra dag, så hörs vi 

    

Me today.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 16 april 2011 21:04

Det blev ingen bio. Istället blir det lördags mys hemma, med en bra hyr film och godis från hemmakväll. Ni får ha en fortsatt fin kväll♥

 

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards