fridajosefin

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av frida bengtsson - 1 mars 2011 18:43

hejhej!
sorry att jag inte har bloggat på två dagar nu men de är på grund av att jag inte har haft min dator, och då är det lite svårt att blogga. men nu har ja den, så de är väll bara att sätta igång. vi kan väll börja med att det var jätte jobbigt att gå upp i måndes efter en hel veckas lov, men de ordnar ju upp sig med de. imorgon så ska vi visa upp en drama grej som vi har arbetat med i skolan, så jag har övat lite på det, men jag får nog öva lite till så att mina repliker sitter. jag hoppas att alla har haft det bra de här två dagarna jag inte har kunnat blogga. och tack så mycket att ni har kollat bloggen än då. nu måste jag öva, men vi hörs.
  

rätt så gammal bild på mig och min kära syster.



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards