fridajosefin

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av frida bengtsson - 16 mars 2011 19:31

  

Nu drar jag till träningen. vi hörs!


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 16 mars 2011 18:32

hejsan!
idag har det varit jätte kallt men strålande solsken, man tror att det är riktigt varmt ute bara för det är så fint väder och att solen skiner men så är det jätte kallt. jag hoppas verkligen sommaren kommer snart, längtar så mycket på att få sätta på sig ett par shorts och ett linne. men det är bara att vänta och vänta. skolan idag har varit bra, bästa dagen hitentils i skolan denna veckan. när vi var i data salen idag så skulle jag, wilma och ellen göra ekosystem, och då hittade vi sjukt roliga bilder som vi satt och garvade åt, haha! efter skolan gick jag, ellen och wilma hem till mig, vi har kollat på tv och fotat lite. och tack wilma för det fina inlägget  älskar dig också.
      

ni är underbara tjejer!


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 16 mars 2011 17:11

hej allesammans! wilma jorme skriver här!

jag vill bara säga att jag älskar frida ! puss

gå in på min blogg ;)


http://www.wilmaoida.bloggplatsen.se

Av frida bengtsson - 16 mars 2011 11:08

tjena. mår ni bra? nu sitter jag i skolan och ska snart fortsätta på mitt arbete, men det är nästan klart. efter skolan ska jag va med ellen och sen vid 8 ska jag träna. hoppas ni får en fortsatt trevlig dag, så hörs vi sen  kram!
  


/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards