fridajosefin

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av frida bengtsson - 20 mars 2011 20:33

hellu!
nu har jag kommit hem från kalaset, eller vad man säger. god mat, mycket skratt och en nöjd och glad fördelsedags gris är väll alltid kul  imorgon är det skola igen, inte riktigt det man längtar efter precis, men skolan är ändå rätt kul. jag hade tänkt att bjuda på några bilder jag tog idag när vi var ute i det fina vädret.

 



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 20 mars 2011 14:12

Vilket underbart väder det är ute. jag, ellen, wilma och kajsa har varit ute i stort sätt hela tiden. ellen och wilma har sprejat sitt hår svart, men det syns mest på ellen, det är typ grått/svart. så hon får nog ducsha håret mycket ikväll för att få bort det. snart åker vi till allerum och gratulerar min kusin tilda. hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag  

  

  

hon blev helt svart på ryggen, så vi fick skrubba bort det med tvål och vatten.

tack för en underbar lördag och söndag tjejer!


Av frida bengtsson - 20 mars 2011 12:10

hejhopp! hoppas att ni hade en mysig lördag kväll, det hade iaf jag, ellen, wilma och resten av min familj. jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder från konserten, men det har jag inte gjort än så jag tänkte lägga upp dom. idag ska jag fortsätta va med ellen och wilma, så vi hittar säkert på något kul. sen vid 4 ska vi till allerum och fira min kusin som fyller 8. vi hörs sen!

  

 

amandas mamma, susanne. 

   

bilderna är inte så jätte bra, för att jag har tagit dom med mobilen.



/ frida bengtsson 

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards