fridajosefin

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av frida bengtsson - 6 mars 2011 20:13

    

jag har hittat ännu lite grejor på nelly.com, som jag gillar. hoppas det också gillas från er. ni vet ju att jag skulle kolla på min systers fotbolls match, dom vann. det var kul för dom. så hela dagen har jag nästan bara umgåtts med min familj. imorgon är det skola igen, men veckan brukar ändå gå rätt fort, så det är ju skönt. det är väll lika bra och säga god natt redan nu, för jag ska nog snart gå och lägga mig, eller kanske lite senare, vi får väll se när jag börjar blunda lite lätt. det var nog allt jag ville säga, vi hörs imorgon.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 6 mars 2011 12:14

hello!
för ungefär 40 minuter sen kom jag hem från ih med en vinst. ja, som ni kanske förstår så har jag spelat match, vi vann med 11 bollar, så det var bra  

men en tjej i motståndar laget var helt weird, asså hon satt och drack cola på bänken, inte OK. och sen skrek hon hela tiden och sa sjukt konstiga saker.

idag ska jag nog åka och kolla på när kajsa spelar fotbolls match. jag hoppas att alla hade en bra lördag kväll och att ni får en fortsatt rolig dag.
    

jag idag.


/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards