fridajosefin

Alla inlägg under mars 2011

Av frida bengtsson - 23 mars 2011 14:45

hejsan. hur mår ni? jag mår iaf toppen, har varit super glad hela dagen, vet inte varför, men jag tror det är för att det är så fint väder ute. skolan idag har varit rolig, jag, wilma och ellen har skrattat i stort sätt hela tiden. vi gjorde en gubbe av en blommkruka, vi döpte honom till urban  

   

här ser ni urban, visst är han söt.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 22 mars 2011 19:42

Så sjukt duktiga tjejer, säger jag bara. det har lagt upp många videor men låten "firework" med katy perry är riktigt bra. de är riktigt duktiga båda två, men det är kul att se olika variationer, eftersom den ena spelar gitarr och den andra piano.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 22 mars 2011 15:04

Hemma från skolan nu. när jag slutade mötte jag amanda vid busshållsplatsen och sen gick vi hem till mig. och jag vill bara säga att vädret idag har varit underbart, varmt och strålande solsken, riktigt vår väder. jag och amanda går nog ut i de fina vädret och fotar lite.

på rasten idag satt jag, melinda och ida och solade lite. riktigt skönt.


/ frida bengtsson  


Av frida bengtsson - 21 mars 2011 19:10

Jag sa ju att jag kände mig trött innan, men nu när jag har ducshat känner jag mig inte lika trött längre, känns bra. träningen gick bra, vi blandade lite sporter i dag kan man säga, vi hade fotboll som uppvärmning. jag har precis suttit och kollat lite på nelly och på H&m's hemsida efter lite snygga kläder och annat.

 

från nelly.  

      
från H&M


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 21 mars 2011 15:47

hejhej. skolan idag har varit helt ok, vi började med handledning- matte- engelska- lunch och sen so. jag känner mig faktist lite trött, men det är man väll nästan alltid på måndagar. snart ska jag åka och träna, så vi hörs efter det  
 


Av frida bengtsson - 21 mars 2011 08:46

Godmorgon! nu är det mondag igen och jag har sovmorgon som vanligt, jag börjar 9.20, så jag hinner skriva lite innan jag går till skolan. idag slutar jag 15.40, segt. sen har jag träning vid 5. vi hörs!
   




Av frida bengtsson - 20 mars 2011 20:33

hellu!
nu har jag kommit hem från kalaset, eller vad man säger. god mat, mycket skratt och en nöjd och glad fördelsedags gris är väll alltid kul  imorgon är det skola igen, inte riktigt det man längtar efter precis, men skolan är ändå rätt kul. jag hade tänkt att bjuda på några bilder jag tog idag när vi var ute i det fina vädret.

 



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 20 mars 2011 14:12

Vilket underbart väder det är ute. jag, ellen, wilma och kajsa har varit ute i stort sätt hela tiden. ellen och wilma har sprejat sitt hår svart, men det syns mest på ellen, det är typ grått/svart. så hon får nog ducsha håret mycket ikväll för att få bort det. snart åker vi till allerum och gratulerar min kusin tilda. hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag  

  

  

hon blev helt svart på ryggen, så vi fick skrubba bort det med tvål och vatten.

tack för en underbar lördag och söndag tjejer!


Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards