fridajosefin

Alla inlägg under mars 2011

Av frida bengtsson - 27 mars 2011 12:25

tjena. vaknade redan halv 8 idag, för att jag skulle spela match i landskorna. vi spelade inte så bra, men det slutade med vinst ändå. kl 13.10 är det samling på ih, och då ska jag spela en match till, hoppas vi vinner den också. vi hörs!
 


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 26 mars 2011 15:27

hallå allihopa. jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera idag, men jag hann inte blogga innan jag åkte till kajsas fotbolls match. fotbolls matchen slutade med förlust, det var synd. efter fotbolls matchen åkte jag, mamma och kajsa till ikea och åt lunch och när vi ändå var där passade vi på att kolla efter något fint. ikväll får vi gäster och då blir det tacos. vi hörs  

jag idag.  

 

bilder från fotbollen.



/ frida bengtsson

  

Av frida bengtsson - 25 mars 2011 19:17

hejhej. sitter och kollar på ullared, det är så himla kul. varje gång ja ser morgan så skrattar jag, hahah. och sen skrattar man åt allt annat roligt folk som är där. sen när ullared är slut ska jag nog kolla på let's dance, brukar inte kolla på det men eftersom det är final idag så är det kul och se vem som vinner. hoppas att ni har haft en bra dag och får en fortsatt mysig fredag kväll  


vi hörs!


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 25 mars 2011 16:01

Idag är det våffel dagen, så då får man ju passa på att äta några våfflor, eftersom det händer så sellen. så jag och mamma har precis ätit lite våfflor med grädde och sylt, det var riktigt gott. snart ska jag och mamma hämta upp kajsa sen åker vi till maxi och handlar lite gott inför helgen. kram på er!

   

Av frida bengtsson - 25 mars 2011 07:46

och så var det fredag igen  

mässan gick bra igår, lite jobbigt att vara där i nästan tre timmar, menmen. idag har jag sovmorgon till halv 9, inte så mycket till sovmorgon eftersom vi börjar 8 i vanliga fall, men det är ju alltid nåt. snart kommer bussen, så jag får nog sluta skriva nu. men ni får ha en bra dag, så hörs vi sen!

 



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 24 mars 2011 16:42

Om en stund åker jag till skolan igen och ska ha den där mässan. vi ska vara där i två timmar och sen efter det ska vi städa hela aulan, jippi. men det är väl bara att gilla läget  vi hörs!
   



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 24 mars 2011 14:12

tjena  hemma från skolan nu. idag har vi flyttat en massa bord till aulan, för att alla 7:or ska ha mässa där ikväll. om ni kanske kommer ihåg så har jag sagt att vi jobbar med ett tema, man ska skriva om ett land. jag har jobbat med indien. imorgon är det fredag, och det ska bli riktigt skönt.

     

bilder från aulan när vi fixade inför mässan ikväll.


/ frida bengtsson 

Av frida bengtsson - 23 mars 2011 19:25

Nu åker jag till träningen. vi hörs!

  



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards