fridajosefin

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av frida bengtsson - 9 maj 2011 20:18

Har precis kommit ut ur duschen. Träningen idag var jätte rolig, vi har sprungit, haft fys och spelat beach handboll. Imorgon är det handbolls träning igen, men då ska jag träna fotboll istället. Jag har spelat fotboll innan, slutade ungefär för ett och ett halft år sen. Men nu börjar jag bli sugen på att spela fotboll igen, så imorgon ska jag testa träna fotboll. Det ska faktiskt bli jätte kul. Men nog om det, ikväll jobbar mamma så det är bara jag och kajsa hemma, jag ska däremot plugga som en galning, för jag har NO prov imorgon, jippi. Vi hörs!

  Bild från skolan idag. Ellen, Oliver & Wilma  



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 9 maj 2011 17:04

Hej på er! Idag har det varit super varmt ute, riktigt sommar väder. Snart drar beach handbollen igång, både för skol klasser och för föreningar. Det är jätte kul med beach handboll, ni som inte testat det måste ta och göra det tycker jag. Och så idag på handbolls träningen så ska vi spela beach handboll, ska bli super kul, det var ett år sen sist. Och min träning börjar snart så jag hinner inte skriva så mycket mer nu. Men vi hörs sen!

   


/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 9 maj 2011 08:32

Godmorgon! Idag har jag sovmorgon, riktigt skönt. Och sen har jag också matte prov, hoppas det går bra. Jag börjar 9.20 så jag ska gå om en stund. Ni får ha en bra dag  

 


/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards