fridajosefin

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av frida bengtsson - 17 maj 2011 21:10

Detta skalet jag har fått är jag faktiskt riktigt nöjd med. Tycker det är sjukt coolt.

      Vad tycker ni?
I love it!



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 17 maj 2011 20:26

Nu har jag kommit hem från handbolls träningen, och har precis duschat. Imorgon ska vi till bruse skog med skolan, så jag håller på att göra min matsäck nu. Det blir pasta sallad och någon god dricka.

Jag beställde ett iphone skal för några veckor sen och nu har jag äntligen fått det, ni kommer få se det lite senare. Nu ska jag återgå till min pasta sallad.

  



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 17 maj 2011 15:20

Hejhej hejsan, som min granne säger, hehe  Hemma från skolan nu, riktigt skönt. Skolan idag har varit rätt seg i mellan åt, speciellt dom sista lektionerna. Vädret idag har varit kast, det har regnat i stort sätt hela dagen, så sjukt tråkigt. Jag är almänt tråkig idag också, vet inte varför faktiskt. Men det är bara att rycka upp sig lite. Bjuder på lite natur bilder och lite annat.

         


/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards