fridajosefin

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av frida bengtsson - 1 maj 2011 20:50

Nu hade jag tänkt att visa er vad jag köpte på väla idag.

    De här ringarna, från glitter.

      

Och denna tröjan, från bikbok.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 1 maj 2011 19:58

        Nu blir det grillat, gott.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 1 maj 2011 19:34

Hejhej allihop! Idag har jag varit med amanda. Vi var på väla och kollade lite och käkade lunch. Det blev varsin bagett på grafitti. Jag har köpt två ringar och en tröja, ni får se det lite senare. Vid tre tiden tog vi bussen hem till amanda och hämtade lite saker. Sen gick vi till olympia och kollade HIF mot Häcken. Matchen slutade oavgjort, synd, jag hade ju hoppats på vinst. Här kommer lite bilder från dagen.

   

Inne på h&m, gillar klänningarna.

      Lunch, räk bagett.

      

HIF! ♥



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 1 maj 2011 11:45

Hejsan. Nu ska jag åka till väla med amanda. Vi får väl se om jag hittar något fint. Ni får ha en bra dag. Vi hörs! ♥

 



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 1 maj 2011 10:24

Godmorgon! Idag är det ny månad, 1 maj. Igår var det ju valborg, som ni vet så var jag med ellen. Lite senare där på kvällen så träffade vi melinda, ida och lovisa. Vi satt mest och snackade. Sen lite senare kom matilda och då gick vi hem till lovisa, för att det var så kallt. Jag och ellen var inte där så länge, för vi skulle hem. Men vi hade riktigt kul. Så tack för igår ellen, lovisa, melinda, ida och matilda. Idag vet jag inte vad som händer, inget bestämt iaf. Hoppas att ni hade en bra valborg 

       


/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards