fridajosefin

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av frida bengtsson - 3 maj 2011 20:26

  

Så kul det kan bli att bara riva sönder ett papper, haha. Super söt!



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 3 maj 2011 19:53

Hejhej. Det var faktiskt riktigt skönt med en jogging runda och sen en skön dusch på det, gött. Japp, som ni kanske ser så har jag en ny kategori som heter "Dagens gullunge" och med det menas att jag kommer lägga upp bilder/videor på söta och gulliga människor (ibland djur), som då blir dagens gullunge. Om en stund kommer jag lägga upp denna dagens gullunge.

 


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 3 maj 2011 17:19

Fick precis reda på att det inte blir någon handbolls träning idag, inte förren nästa vecka  Åhh, jag som hade längtat efter att få spela handboll idag. Men det är inget att göra åt  Det är bara att vänta tills nästa vecka, och vara lika taggad då.

Och eftersom det inte blev någon handbolls träning idag, så hade jag ändå tänkt att gå ut och röra på mig lite. Om en stund tar jag en jogging tur.

 

 



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 3 maj 2011 15:56

Idag hade jag på mig mina nya jeans som jag köpte igår på gina, en blå blus, svart kofta och lite ringar.

    

 

Jag idag.



/ frida bengtsson  

Av frida bengtsson - 3 maj 2011 15:09

Tjenare  Hemma från skolan nu. Vi hade lite sovmorgon till kvart över nio idag, super skönt. Och det var för att vi skulle kolla på en bio, filmen hette OCEANS. Den handlade då om havet (det kanske ni fattade) och om fiskar och annat som lever i havet. Den var lite dryg, men ändå rolig ibland. Efter bion så åt jag och ellen thai mat, riktigt gott. Sen efter de så åkte vi till skolan igen och hade två lektioner.

Nu hade jag tänkt att plugga lite, sen vid sex tiden har jag handbolls träning. Ska bli så kul att få träna handboll idag, för vi har haft uppehåll nu i två veckor, och jag har längtat riktigt mycket. Här kommer lite bilder från idag.

      

Bio.

  Thai box!



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards