fridajosefin

Alla inlägg under maj 2011

Av frida bengtsson - 7 maj 2011 10:45

Nu åker jag till västergård och kollar på kajsas fotbolls match. Ni får ha en bra dag. Vi hörs! ♥

   


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 7 maj 2011 09:58

Godmorning sunshines  Igår var vi hos ett par kompisar, vi åt jätte god mat och hade jätte kul. Idag ska jag till västergård och kolla på min syrras fotbolls match, sen lite senare i eftermiddag åker vi till ett par kompisar i mörarp och grillar med dom. Här kommer lite bilder från igår.

      

 


/ frida bengtsson  

Av frida bengtsson - 6 maj 2011 17:18

Nu åker vi till ett par kompisar. Det blev ingen grillning, men det blir säkert en mysig och rolig kväll iaf. Ni får ha en mysig fredag kväll! ♥

   


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 6 maj 2011 16:17

        Dagens outfit:

Jeans - Ginatricot

Blus - Vila

Och lite ringar på det.



/ frida bengtsson  

Av frida bengtsson - 6 maj 2011 15:38

Tjenixen! Kom hem från skolan precis, riktigt skönt att det är helg nu  Idag har killarna på vår skola spelat DM, det gick så där för dom, tror jag. Och sen har vi kollat på 8/9:ornas musikal, den va jätte bra. Ikväll ska vi kanske till några kompisar och grilla, men det är inte riktigt säkert än, vi får se vad som händer. Jag hoppas att ni har haft en bra dag ♥ Nu kommer lite bilder från dagen.

    Vår vikarie magnus är sjukt duktig på att kicka, han kan göra sån här around the world och lite andra saker, som ni ser på bilderna.

        Lite bilder på DM matchen och heja klacken. Denna matchen vann dom med 8-0.



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 5 maj 2011 20:51

 

Idag blir det två gullungar kan man säga, som sjunger grease.

Det är så kul för dom säger orden efter att dom på skivan säger orden, hahah. Söta!



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 5 maj 2011 18:50

Kommit hem från en riktigt rolig handbolls träning. Jag sa ju innan att det inte skulle bli någon handbolls träning denna veckan, men så fick jag besked igår att det skulle bli träning. Blev riktigt glad. Så idag har jag äntligen fått träna handboll  

Nu ska jag gå in och ta en dusch, sen blir det nog tv:n.

     



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 5 maj 2011 15:02

      Jag idag!



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards