fridajosefin

Alla inlägg under maj 2011

Av frida bengtsson - 14 maj 2011 14:47

Hej på er! Mår ni bra? Jag mår bra iaf. Som ni vet så har jag inte hunnit blogga så mycket både igår och idag, för igår så sov jag ju hos wilma och idag har jag varit i bruse skog med laget. Om ungefär en timme så ska jag spring spring time, så jag håller på att ladda med banan och vatten nu, det ska bli kul faktiskt. Hoppas det går bra. Här kommer lite bilder från skolan igår.

           Fest i matan.

    På fame:en.



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 13 maj 2011 18:28

Hejhej! Dålig uppdatering idag, ja vet. Efter skolan så drog jag hem till ellen. Hennes syrra fyllde år så vi åt lite tårta, det var jätte gott. Och grattis till lina! (ellens syster). Nu ska jag till wilma, ska sova där inatt, ska bli jätte mysigt. Men jag kommer nog inte blogg mer ikväll så vi hörs imorgon. Jag kommer nog inte hinna blogga så mycket imorgon heller för jag ska första till buseskog med handbolls laget och sen ska jag springa spring time, så jag har fullt upp kan man säga. Men ni får ha en bra kväll, så hörs vi lite senare imorgon♥ Puss!

Av frida bengtsson - 12 maj 2011 21:11

  En kort video på en super söt apa.



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 12 maj 2011 19:18

Tjenare. Kom precis ut från duschen. Som ni vet så har jag tränat fotboll idag, det var kul. Konne vår tränare gjorde lite övningar, mest med benen, så jag känner mig lite skakig i dom nu, hehe. Dålig tränad, haha  

  Ni som var med i kalles 2009, kommer ni ihåg denna bilden, haha. Minnen♥



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 12 maj 2011 16:39

Nu drar jag till västergård, ska träna fotboll. Vi hörs!

   


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 12 maj 2011 12:21

Hejhej  Det blev en kort skol dag idag, slutade redan 11.10 Men nu sitter jag här hemma och chillar lite, är rätt trött. Vi hörs senare!

         Jag idag.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 11 maj 2011 21:44

Innan jag går och lägger mig vill jag bara säga god natt och sov gott. Men vi hörs mer imorgon  

Frida goes trött.


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 11 maj 2011 20:54

  Dagens gullunge blir min syster. För denna bilden är så gullig.

  

 Söt!



/ frida bengtsson


Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards