fridajosefin

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av frida bengtsson - 1 juni 2011 21:22

Ända sen jag hörde issa och lina sjunga denna låten på vår föreställning igår, och på alla våra rep, så börjar jag gilla den mer och mer. Och jag måste säga att ni gjorde den sjukt bra tjejer, issa och lina ni är riktigt duktiga  Men nu vill ni säkert veta vilken låt ja menar också?
Jag syftar på "Dear mr president". Ni fick även höra en ung kille spela den på gitarr igår men här kommer den i orginal veriasion med P!NK.

Riktigt bra låt.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 1 juni 2011 20:50

Hemm från väla nu. Gissa om jag köpte något? Ja, det gjorde jag. Jag har köpt en svart lång kläning och sen har jag köpt ett par örhängen. Vi åt lite på MC, och sen tog vi varsinn glass också, gott.

    Hahaha.

      Fjädrar örhängen. Från India.

  Och till sist den här lång kläningen, från cubus.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 1 juni 2011 17:21

Nu åker vi till väla. Vi får väl se om jag hittar något. Vi hörs senare! ♥

 


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 1 juni 2011 16:39

Hejhej  Som det har blåst idag, iaf nere vid stranden. Jag har ju varit nere vid friabad och kollat på kajsa när hon spelade beach handboll. Det gick rätt bra, dom vann alla sina grupp matcher, men sen förlorade dom i kvarts finalen. Men dom kämpade jätte bra. Så kajsa är helt slut nu. Vi kanske åker till väla en sväng lite senare, vi får se vad som händer. Här kommer några bilder från idag.

       


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 1 juni 2011 10:57

God morgon! Idag är det ny månad, och 14 dagar kvar till skolavslutningen. Känns riktigt skönt. Idag ska jag ner till friabad och kolla på min syster när hon spelar beach handboll med sin klass, hoppas det går bra för dom. Sen lite senare ska jag träffa amanda. Ni får ha en bra dag  Vi hörs! ♥

         Jag idag!



/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards