fridajosefin

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av frida bengtsson - 6 juni 2011 20:47

Hejhej. Nu sitter jag och gör typ ingenting. Ska kanske sätta mig framför tv:n ett tag innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag spela beach handoll med klassen, det ska bli riktigt kul. Men vi ska samlas redan kl 8, så jag får gå upp rätt tidigt.

Idag är de ju även sveriges nationaldag, så alla bussar i stan har haft sverige flaggan på. Jag har däremot inte tänkt så mycket på det. Men men, nu sätter jag mig nog framför tv:n ett tag. Kommer nog inte blogga mer ikväll, så jag säger god natt & sov gott. Vi hörs mer imorgon!

  Bild på mig och syster, sommaren 2010.

 


/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 6 juni 2011 17:51

Hej  Kommit hem från väla nu. Jag och amanda har haft jätte kul, skrattat mycket. Jag har även köpt lite grejor. Tre ringar, (som ni kanske förstår så är jag helt galen i ringar) och sen köpte jag en blommig jumpsuit. På väla träffade vi kajsa och annie, så vi gick runder lite med dom också.

Ikväll händer inte så mycket, eftersom det är skola imorgon och vi ska upp tidigt.

Hoppas att ni har haft en bra dag iaf.

    Blommig jumpsuit från h&m.  

Och tre ringar. Den blåa är från bikbok/döskallen från urupenn/och den blommiga ringen är från glitter.


Tack amanda för en rolig dag!



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 6 juni 2011 11:06

Nu ska jag och mamma åka och hämta upp amanda, sen åker vi till väla. Ni får ha en bra dag! Vi hörs♥

   


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 6 juni 2011 10:59

Hej & godmorgon på er! Idag ska jag träffa amanda. Vi ska gå lite på väla, hade vi tänkt. Ville och visa er att jag är med i city tidningen. Bilden är dock inte så fin, jag gör en konstig min, haha. Men här kommer den  

   


/ frida bengtsson



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards