fridajosefin

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av frida bengtsson - 17 juni 2011 16:49

Nu åker vi iväg på fest. Det ska bli jätte kul. Ni får ha en fin fredag kväll! Vi hörs

Tyckte att denna låten passade till inlägget. Och låten är jätte bra, diggar även musik videon!



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 17 juni 2011 16:41

Om den stund åker vi på fest. Jag kör på min svarta lång kläning från cubus och en frans tröja från bikbok. Sen mina fjädrar örhängen och lite ringar på det  

     


/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 17 juni 2011 14:38

Tjena! Idag har jag i stort sätt gjort ingenting. Jag har bara tagit det lugnt och målat naglarna och lite sånt. Men ikväll så ska vi ju på fest, det ska bli kul. Så jag ska sätta igång och fixa mig lite nu, så att jag hinner bli klar. För jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, och det kan ta ett tag innan man har bestämt sig. Och just nu regnar det ute, tradigt. Men vi får hoppas det slutar snart.

        Bara lite snygga kläder & ringar jag hittade på nelly.



/ frida bengtsson



Av frida bengtsson - 17 juni 2011 10:14

God morgon  Idag är det fredag och ikväll ska jag på fest hos en kompis, han fyller 14, så ett grattis till honom. Men nu ska jag fortsätta äta min frukost.

 


/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards