fridajosefin

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av frida bengtsson - 4 juni 2011 18:52

Nu åker vi till ett par kompisar och grillar. Det ska bli kul  Ni får ha en fin och rolig lördag kväll. Vi hörs!

 


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 4 juni 2011 16:42

Hej på er  Hemma från helsingör nu. Jag och mamma har haft det jätte mysigt, vi har gått runt och kollat i fina affärer, käkat pölse och en god glass. Nu sitter vi på balkongen och tar det lite lugnt. Vi vet inte riktigt vad som händer ikväll än, men det blir säkert nått roligt. Här kommer lite bilder från dagen.

                     


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 4 juni 2011 11:22

Hejhej. Nu ska vi åka iväg. Vi har bestämt att vi ska åka till helsingör, det tar ju bara en kvart så varför inte. Ni får ha en jätte bra dag, så hörs vi Kram!

      Idag blir det mina höga shorts och en smile tröja, båda är från newyorker.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 4 juni 2011 09:45

Godmorgon!   

Hur mår ni idag? Jag mår bra, förutom att jag har bränt mig. Men det är sånt som händer. Jag ska smörja in mig med mycket solkräm idag iaf. Idag vet jag och mamma faktiskt inte vad vi ska göra. Vi funderar på att åke till malmö och shoppa och gå runt lite på stan, men vi vet ju fortfarande inte. Vi får se vad som händer.

Nu blir det frukost på balkongen.

 


/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards