fridajosefin

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av frida bengtsson - 7 juni 2011 21:12

Sitter och kollar på sverige-finland som spelar nu. Och käkar annanas samtidigt, det är så himla gott. Dom leder med 4-0, en sålänge. Heja sverige!

Kom på att idag är det bara en vecka kvar till skolavslutningen och sen är det sommarlov  Längtar tills på tisdag. Tror faktiskt inte jag är den enda som gör det, eller? Nu ska jag fortsatta kolla och heja på sverige. Ni får ha en fortsatt fin kväll. Vi hörs!

 


/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 7 juni 2011 18:25

Hejsan hejsan  Kommit hem från friabad nu och har spelat beach handboll hela dagen. Det var riktigt kul. Och det gick jätte bra för mitt lag. Vi kom 3:a! Och det var ändå 95 lag med, så det var jätte bra. Efter när allt var slut så hängde jag med och badade. Eller jag badade inte, för det var svin kallt. Och som jag har sagt innan, jag är en liten badkruka, hehe. Nu ska jag bara ta det lugnt och duscha. Hoppas att ni har haft en dag.

        

 Dom är helt galna som badar nu när det är typ 10 grader i vattnet.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 7 juni 2011 07:12

Godmorgon! Idag är det beach handboll med klassen, det ska bli så jäkla kul. Känner mig riktigt taggad faktiskt, även fast jag är trött. Jag ska gå ner dit om en stund. Hoppas det går bra, och att vi går vidare till final. Det hade varit jätte kul. Ni får ha en bra dag, så hörs vi! Kram♥

  



/ frida bengtsson 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards