fridajosefin

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av frida bengtsson - 22 juni 2011 21:16

Hej  Det blev som jag sa innan, mys framför tv:n. Vi kollade på film "jönssonligan på kollo", det var åratal jag såg den, så det var kul att se den igen. Och som ni redan vet så ska jag ju till ullared imorgon, det ska bli riktigt kul. Jag skriver nog inte mer ikväll, men vi hörs mer imorgon. Sov gott! ♥

          Lite bilder från kvällen.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 22 juni 2011 18:41

Tja  Nu har vi precis ätit lite mat, det blev biff och potatis. Och snart blir det nog bara lite mys framför tv:n. Imorgon ska jag, mina syskon, farmor och lotta (mamma) åka till ullared. Det ska bli jätte kul. Här kommer lite bilder från dagen.

               


/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 22 juni 2011 15:57

Sitter hemma hos farmor och farfar nu. Pannkakorna var jätte goda. Och jag har nästan ätit ett helt kg jordgubbar, hehe, känns det som. Det är så himla gott  med jordgubbar, och man kan äta hur många som helst Ni får ha en fortsatt fin dag!

  


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 22 juni 2011 12:56

Hej  Det fick bra hos frissan, och jag blev nöjd. Hon klippte bara topparna och lite så, men det räcker. Jag bytte också min blommiga jumpsuit från h&m, kände att jag inte kommar att använda den. Nu är jag hemma hos min farmor och farfar, mina syskon är här också, vi ska sova här inatt. Och om en stund ska vi äta pannkakor, mums. Vi hörs mer senare!



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 22 juni 2011 09:52

Hej & godmorgon solstrålar! Idag ska jag klippa mig, jag måste sticka ner dit snart för jag ska vara där halv 11. Vi får hoppas det blir bra. Efter frissan ska jag gå in på h&m och byta ett plagg och sen sticker jag till farmor & farfar. Ni får ha en bra dag! Vi hörs♥

  



/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards