fridajosefin

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av frida bengtsson - 13 juni 2011 19:38

Kommit hem från stan nu. Vi käkade jätte god mat på mezo, jag tog kycklingspett med pasta. Innan vi gick och käkade så var vi och kollade lite i affärerna. Jag hittade en gul kläning från gina, som jag ska ha imorgon på skolavslutningen. Och mina syskon hittade också kläder till skolavslutningen. Nu ska jag gå och duscha. Vi hörs!

  Här ser ni den. Den kanske inte ser så gul ut på bilden men den är väldigt gul annars.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 13 juni 2011 16:19

Hejsan  Det blev ingen träning idag, men jag och resten av familjen ska åka ner till stan och käka lite. Ska bli jätte mysigt, det var längesen vi gjorde de. Hoppas att ni får en mysig kväll, så hörs vi mer när jag kommer hem. Kram♥

 


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 13 juni 2011 15:27

Just nu sitter jag och syrran och kollar tv. Jag tror det är träning ikväll, men är inte riktigt säker, hoppas det iaf. Och som ni redan vet så är det ju skolavslutning imorgon. Jag längtar sjukt mycket. Och efter skolavslutningen, då vi har sommarlov så ska jag och några tjejer till dra ner till gröningen och grilla, bada och bara ha kul. Det ska bli sjukt kul!

             Några bilder när vi var på gröningen idag.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 13 juni 2011 12:41

Heeeej! Kommit hem från gröningen nu. Det var helt ok, inte jätte tråkigt och inte jätte roligt. Nu sitter jag hemma hos mamma, skulle egentligen bara hämta en sak till skolanslutningen imorgon, men så kom vi på att vi kunde äta lite lunch tillsammans, så det ska vi göra snart. Och som sagt imorgon är det skolavslutning och sen är det sommarlov. Det är helt sjukt hur tiden har gått så fort, det känns verkligen inte som att vi sluta skolan imorgon. Men de gör ju inte mig något, hehe  Vi hörs mer senare!

 


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 13 juni 2011 08:44

God morgon! Om en stund drar jag ner till gröningen och möter upp klassen. Det blir nog kul. Ni får ha en bra dag. Vi hörs! ♥

   


/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards