fridajosefin

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av frida bengtsson - 15 juni 2011 22:28

Hejhej. Nu sitter jag, mamma och kajsa i soffan och ska snart sätta på en film och äta lite glass. Och ni ska även få se vad jag köpte idag. Ha en fortsatt mysig kväll. Vi hörs mer imorgon! ♥

   


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 15 juni 2011 20:03

Hejsan svejsan! Kommit hem nu, från sång och lite shopping. Vi hittade tyvärr inga skor, så jag får ta ett par här hemma. Men istället för ett par skor så hittade jag 2 ringar som kostade 10 kr styck. Och jag hittade även en bikini topp och några trosor från cubus, det var 30% rabbat, så då får man passa på. Ni får se allt sen. Hoppas att alla har haft en bra dag & att ni får en fortsatt fin kväll  

    



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 15 juni 2011 13:51

Nu får ni vara snälla mot mig för detta är mitt första videoinlägg, hehe.



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 15 juni 2011 11:41

Nu kommer mamma, och ja vet inte vad vi ska hitta på men vi kommer säkert på något kul. Ni får ha en super bra dag, så hörs vi!   

        Jag today.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 15 juni 2011 09:16

God morgon  Sovit gott? Idag är det första riktiga dagen på sommarlovet, känns riktigt skönt. Nu på morgonen ska jag bara ta det lugnt och kolla lite på tv. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, mamma kommer och hämtar mig vid 12 så vi får väl se vad vi hittar på. Nu ska jag fortsätta äta min lilla sommar frukost med goda jordgubbar. Kram♥

   


/ frida bengtsson


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards