fridajosefin

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av frida bengtsson - 12 juni 2011 22:00

Imorgon börjar jag halv 10 nere på gröningen, vi ska var där med klassen och bada och lite sånt. Det ska faktiskt bli kul. Om en stund går jag och lägger mig, så jag säger god natt & sov gott. Vi hörs mer imorgon!

     

Jag har glömt att visa er vad jag köpte när jag var på stan med amanda igår. Köpte denna ljusrosa toppen från gina. Den är jätte bra nu till sommaren.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 12 juni 2011 21:04

Nu har jag fixat klart min header som ni kanske ser. Den blev somrig och det gillar vi. Hoppas att ni tyckte om den  

  Vad tycker ni?



/ frida bengtsson



Av frida bengtsson - 12 juni 2011 20:13

Just nu sitter jag och håller på med min nya header som jag ska ha sen. Vi får se hur den blir. Här kommer lite bilder från dagen med matilda.

                Tack för en underbar och rolig dag matilda!

Iloveu♥



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 12 juni 2011 18:24

Tjenixen! Äntligen fungerar mitt internet igen. Som ni vet så har jag varit med matilda idag. Vi har gjort nutella pannkakor, kollat på en bra film och varit ute och fotat lite. Ikväll händer väl inte så mycket tror jag, det blir nog någon bra film med syskonen eller nått. Hoppas att ni har haft en bra dag  

Här kommer lite bilder från gårdagens vatten krig med ellen och brossan.

             Tack för en jätte mysig kväll ellen!

I love you♥


/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 12 juni 2011 10:54

Godmorgon alla glada! :) Mitt internet fungerar fortfarande inte på min dator, jag har testat allt. Men jag hoppas att vi kan fixa det senare idag. Lite tradigt att jag inte kan lägga upp bilder och sånt nu, men ni får nöje er med detta sålänge innan vi har fixat mitt internet. Idag ska jag träffa Matilda, men det är inte förens lite senare, för hon skulle fixa lite saker först. Jag tog en massa bilder igår när jag, Ellen och mina syskon hade vatten krig, men dom kan jag ju inte lägga upp förens mitt internet är fixat på min dator. Så det får vänta. Hoppas att ni får en härlig dag, så hörs vi. Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards