fridajosefin

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av frida bengtsson - 2 juni 2011 21:10

  

Här ser ni två bebisar som snackar med varandra på sitt eget bebis språk, alltså dadadada. Dom är bara för söta. Och det ser verkligen ut som dom snackar med varandra precis som vi gör, fast på bebis språk. Hehe.

Så söta. Eller vad säger ni?



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 2 juni 2011 18:23

Nu blir det pizza och sen en bra film "ängla gård".

 


/ frida bengtsson     

Av frida bengtsson - 2 juni 2011 17:28

Hej alla glada  Har precis kommit ut ur duschen, det var riktigt skönt att få bort all sand och annat skit. Det gick rätt bra idag, vi kom till a-slutspel, men sen kom vi inte så mycket längre, inte mitt lag iaf. Det andra laget däremot kom 3:a, så det var kul. Ikväll tar vi det rätt lugnt, eftersom jag ska vara där (friabad/stranden)  nere båda imorgon och på lördag. Jag, mamma och kajsa hade tänkt att gå och hyra någon bra film och beställa pizza, mysigt.

Hoppas att ni har haft en bra dag iaf. Och att ni får en mysig kväll. Vi hörs! ♥
                      Lite bilder från dagen.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 2 juni 2011 08:12

Godmorgon! Sovit gott. Jag har dock sovit lite konstigt, vaknat några gånger utan anledning. Men men, nu ska gå ner till friabad. Känns som jag säger friabad väldigt ofta. Iaf, idag är det min tur att spela beach handboll, det ska bli jätte kul. Och jag hoppas det går bra för oss. Jag känner mig taggad, så jag hoppas dom andra är de också. Jag kommer förmodligen vara där hela dagen. Men vi hörs när jag kommer hem. Ni får ha en bra dag  Vi hörs! ♥





/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards