fridajosefin

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av frida bengtsson - 9 juni 2011 22:26

Nu har jag suttit och försökt lägga upp videorna idag igen, men det funkar fotfarande inte  Blir så himla trött på det, så jag skiter i de nu. Men nu ska jag gå och lägga mig. Sov gott, så hörs vi imorgon!




Kommer snart att slänga ut min dator, haha. Nej, skoja.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 9 juni 2011 22:07

När vi var på maxi så köpte jag den här tidningen med kenza och då fick man även en bikini till. Och jag har alltid velat ha en gul, så det var super bra. Jag gillar kenza, hon verkar så himla snäll och rolig och hon är väldigt söt. Men jag köpte ju inte tidningen bara för bikinisens skull, utan jag vill även läsa den. Brukar inte läsa SOLO, men den är säkert bra.

    Här ser ni den gula bikinin.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 9 juni 2011 21:44

Hejsan  Nu har vi varit och käkat på MC och sen har vi varit på maxi och handlat lite.

Jag har ju sagt tidigare att jag hade bestält ett par röda converse, och nu har dom äntligen kommit. Imorgon är det fredag och jag bröjar kl 9 och slutar redan vid lunch, så himla nice. Och imorgon ska jag även hjälpa till på en student med emelie, som ni kanske redan vet. Det ska faktiskt bli jätte kul.

      Mina nya converse!



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 9 juni 2011 19:39

Hej på er! Förlåt för dålig uppdatering idag. Jag har ju varit i danmark hela dagen, sen hann jag snabbt hem och ta på mig tränings kläder och sen stack jag ner till träningen. Och nu har jag duschat och fixat mig lite, för jag, pappa och mina syskon ska åka och käka lite. Det blir nog MC  Så jag har inte hunnit blogga på hela dagen.

Vad gjorde vi i danmark? Jo, vi var på experimentariet. Jag trodde att det skulle vara mycket roligare där, eftersom jag har varit där en gång innan och då var det kul, men då var jag också typ 7-8 år. Men vi tjejer som gick runt hade ändå rätt kul, vi har skrattat mycket idag, haha. Här kommer en bild BOMB från dagen i danmark.

      På knutpunkten innan vi skulle gå på båten.

              På båten.

              

 Vi fick även ta tåget. Vi satt och sjöng nästan hela tågresan.

                                 Experimentariet!



/ frida bengtsson


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards