fridajosefin

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av frida bengtsson - 24 juni 2011 23:40

Hejsan Detta blev ett sent inlägg, men det gör inget. Jag är fortfarande hos mina kusiner och firar midsommar, och jag tror jag ska sova här inatt. Jag hoppas att ni har haft en super bra och rolig midsommar. God natt & sov gott!

  Min farbrors fru är frisör, så hon har gjort sånna här små inbakade flätor på mig i sidan. Så det ser lite ut som sidecut. Jag får se om jag trivs i det annars tar jag nog ut dom.

Men vad tycker ni?
Jag ska ta en tydligare bild sen.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 24 juni 2011 15:59

Hej på er! Nu är jag på midsommar fest :) Jag ville bara passa på att säga glad midsommar. Och jag hoppas att ni får en härlig kväll. Kram!


P.S Detta är ett mobil inlägg, så jag kan inte lägga upp bilder.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 24 juni 2011 13:59

Nu håller jag på att fixa mig inför midsommar. Jag hade tänkt att ha min gula kläning som jag hade på skolavslutningen. Och jag tänkte också visa lite snabbt vad jag köpte på ullared igår.

            Detta är inte allt, men en del av det ;)



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 24 juni 2011 10:26

God morgon  Som sagt, det var ju väldigt dålig uppdatering igår,och det var ju för jag var på ullared hela dagen igår och sen har wilma och ellen sovit här inatt, så jag hade inte tid att sitta vid datorn. Jag har ju handlat en massa från ullared, men jag kan nog inte visa precis allt, men jag kommer att visa en stor del av det sen lite senare.


Idag är det ju midsommar. Jag ska vara hemma hos mina kusiner och hela släkten kommer dit. Vad ska ni göra för roligt? Jag hoppas att det blir fint väder idag, så att vi inte behöver dans i regn, hehe. Nu ska jag snart gå och väcka wilma och ellen, för dom ligger fortfarande och sover. Fast det kanske är taskigt att väcka dom, hehe. Men men, vi hörs mer sen!

                  Bilder från igår när vi skulle till ullared!



/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards