fridajosefin

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av frida bengtsson - 20 juni 2011 22:17

Tjenare  Just nu sitter jag och kollar på "johan falk", det är en svensk kriminalare. Den riktigt bra faktiskt. Och imorgon ska jag träffa felicia. Ni får sova så gott, så hörs vi mer imorgon♥

Jag bjuder på en riktigt bra låt med timbuktu, "resten av ditt liv".



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 20 juni 2011 19:22

Har kommit hem från träningen nu och har precis duschat. Ikväll så blir det nog bara sitta i soffan och glo på tv. Det är rätt skönt ibland faktiskt. Eller vad säger ni? Jag hoppas iaf att ni har haft en bra dag idag  Men det var lite trist att det var så himla dåligt väder idag, men det är inget att göra åt. Hoppas det blir fint väder imorgon iaf. Nu ska jag nog sätta mig framför tv:n ett tag.

    Wilmas lille vovve, marley. Så himla söt!



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 20 juni 2011 16:44

Haaaj! Idag har jag varit med wilma och ellen hela dagen. Och sen kom hannes och magnus också, lite senare. Men nu ska jag till träningen  

 


/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 20 juni 2011 12:08

Hej & godmorgon på er! Igår kväll sov jag, ellen och wilma över hemma hos ellen. Men nu sitter alla vi hemma hos wilma och väntar på ett par kompisar till. Dom kommer ungefär vid ett. Sen lite senare ikväll ska jag träna. Ni får ha en bra dag! Vi hörs  

   


/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards