fridajosefin

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av frida bengtsson - 14 juni 2011 22:47

Nu har jag precis kommit hem, jag har varit ute och träffat lite folk. Det var faktiskt kul. Men innan dess så var jag och käkade middag med farmor och farfar och kusinerna ute i råå. Det var super god mat.

God natt & sov gott. Vi hörs mer imorgon!

              Lite bilder från middagen på råå.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 14 juni 2011 17:10

Äntligen är det sommarlov, det alla har längtat efter. Efter att vi hade slutat så drog jag och 10 tjejer till ner till gröningen. Vi grillade hamburgare och marshmallow. Och wilma hade med sig sin högtalare, så vi lyssnade på jätte bra musik och sjöng och dansade. Vi hade sjukt kul! Det måste verkligen göras om, eller vad säger ni tjejer?   Ikväll ska jag ut och äta med min farmor och farfar och mina kusiner på "trivas på råå", det ska faktiskt bli mysigt. Sen lite senare funderar jag på att dra ut en sväng och träffa tjejerna. Ni får ha en super bra kväll, så hörs vi! ♥

                                                    

 Bilder från dagen!

Tack för en sjukt rolig dag♥ Ni är bäst!

/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 14 juni 2011 08:38

Hej på er! Nu är det dags för skolavslutning. Och sen är det SOMMARLOV! Så himla nice. Hoppas att ni får en jätte bra dag  Vi hörs!

  

 Så här ser jag ut på skolavslutningen.



/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards