fridajosefin

Alla inlägg under februari 2011

Av frida bengtsson - 19 februari 2011 18:49

Tjena!

Nu sitter jag hemma hos Wilma och vi ska snart äta anka. Sen lite senare ikväll ska jag och wilma till ih discot, de ska bli kul. Imorgon ska vi upp redan klockan halv 7 för vi ska på cup. Hoppas det går bra för oss. Vi hörs senare imorgon för jag hinner inte blogga eftersom jag är på cup hela dagen. Kram!



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 18 februari 2011 19:44

hejsan!

nu sitter jag hemma hos farmor och farfar och har lite fredags mys. vi har ätit kyckling, klyftpotatis och sås, det var riktigt gott. och nu äter vi lite godis och ska kolla på lets dance. jag har inte kollat på det alls mycket den här säsongen så jag har inte någon koll vilka som har åkt ut och vilka som är kvar.

      



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 18 februari 2011 14:40

hello!

idag är det min namnsdag och det är fredag  riktigt skönt.
snart kommer min farmor och farfar och hämtar mig och mina syskon. vi ska sova hos dom inatt, det ska kul för det var länge sen jag sov där. skolan idag har varit bra, vi böjade med handledning som vanligt sen matte- no- lunch- profil (fame).

   

jag saknar dig ellen, hoppas du har det bra i mexico.



/ frida bengtsson 

Av frida bengtsson - 17 februari 2011 20:38

tjena!

jag skulle egentligen ha tränat idag men de fick jag inte, för jag är förkyld och jag har cup i helgen, så det är väll bättre att vila. så jag har hunnit göra min hemtenta, lite andra läxor och spelat gitarr. imorgon är det fredag och det ska bli riktigt skönt, och sen behöver jag ju inte tänka på att det är skola på måndag igen, för då är de sportlov  

 

en bild från heide park i tyskland. 

nu ska jag väll snart gå och lägga mig, vi hörs imorgon God Natt & Sov Gott!



/ frida bengtsson 



Av frida bengtsson - 17 februari 2011 14:26

hejhej!

sorry för att jag inte bloggade igår. och det var för att direkt efter skolan så åkte jag, wilma, andre och calle till busfabriken. det va riktigt kul faktist  

jag var hemme kvart i 7 från busfabriken. det ända jag hann göra innan min träning skulle börja var att äta och klä på mig träningskläder. och min träning slutade halv 10 igår, så jag hoppas ni förstår varför jag inte har hunnit blogga.

nu har jag precis hämtat min lillebror på skolan, egentligen var det kajsas uppgift idag men hon har blivit sjuk och sitter nu på sjukthuset. hon har fått öroninflammation, stackaren   

och snart ska jag göra mitt prov här hemme, det kallas hemtenta, och ämnet är so. vi får hopppas det går bra.

  

en fin solnedgång från i höstas.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 15 februari 2011 20:19

hello!

jag sitter och kollar på sofias änglar, det är så sorgligt. men jag försöker att inte gråta, jag är lite känslig. det är så kul för att kajsa sitter och kollar på mig och mamma när vi är påväg att gråta, och då säger hon bara "varför gråter ni"?

och då skrattar vi bara  hahaha.

  

jag tycker att programet är jätte bra. och ni som inte har sett det tycker jag ska ge en chans att se det.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 15 februari 2011 18:18

hejhej!

nu sitter jag här med amanda och har kul, vi har skrattat mycket.

jag hade engelska prov idag, och det kändes rätt bra, så vi får väll hoppas det gick bra  

  

en bild från i höstas.

jag älskar dig, amanda!



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 14 februari 2011 21:30

tjenixen!

nu ska jag snart gå och lägga mig, men innan dess hade jag tänkt att lägga upp ännu några snygga stilar/kläder.

    

       en snygg skinjacka            &              en fin skarf

god natt & sov gott, så skriver jag mer imorgon.



/ frida bengtsson

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards