fridajosefin

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av frida bengtsson - 11 februari 2011 19:19

hallo!

nu har jag och mamma precis ätit en god kebab pizza med mycket vitlöks sås, mums. och nu ska jag och mamma åta godis & kanske lite chips och mysa och kolla på en film. hoppas filmen är bra  

  

imorgon åker ellen till mexico och jag hoppas att hon får de jätte bra där borta. jag kommer sakna henne  ha de bäst ellen, iloveu!

vi hörs.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 11 februari 2011 16:44

hejhej!

asså jag kan inte fatta detta, de snöar ute? & jag som trodde att det skulle börja bli vår nu, men jag trodde fel. det är fortfarande vinter och jag hoppas faktist den tar slut snart. jag orkar inte med kylan och de mörka längre, jag vill ha sommar! ja, iaf skoldagen har varit helt ok, vi började med handledning nere i datasalen, vi skulle svara på olika frågor om mobning som händer i skolan och sånt- sen matte- no prov, det gick ganska bra tror jag, vi får väll hoppas det- lunch- rast- fame, på famen kollade vi på en dans som handlade om mycket konstiga rörelser, det va rätt konstigt men samtidigt lite coolt. efter uppträdandet fick vi en workshop med de som gjorde dansen. mamma hämtade mig när vi hade slutat sen stack vi till väla, kajsa ( min syster) var också med, där tog vi en glass och fixade lite små grejor. när vi var inne på cubus så hittade jag en jätte fin ring.

där ser ni ringen jag köpte. 

  

vi hörs senare.



/ frida bengtsson  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards