fridajosefin

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av frida bengtsson - 26 februari 2011 17:41

inne på buteriks. 

  

ebbas fik.

  

min choklad kaka, mums  

idag har vi varit på stan och kollat lite i affärer, köpte inget.
sen fikade vi på ebbas fik, dom har super goda bakelser och kakor, man kan nästan inte bestämma sig vad man ska ha, man vill ha allt. men idag bestämmde jag mig för en choklad kaka, tillslut.

hoppas att alla har haft en bra dag.



/ frida bengtsson


Av frida bengtsson - 26 februari 2011 12:52

hellu!

idag ska jag, mamma & kajsa gå ner till stan och kolla lite, sen får vi se vad som händer efter det. just nu skiner solen ute och då får jag en sån vår känsla igen, men samtidigt vet jag att det jätte kallt ute och att det fortfarande är lite vinter.

  

en bild från i sommras (midsommar).

 jag längtar så sjukt mycket till sommaren när jag ser den här bilden.



/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards