fridajosefin

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av frida bengtsson - 14 februari 2011 21:30

tjenixen!

nu ska jag snart gå och lägga mig, men innan dess hade jag tänkt att lägga upp ännu några snygga stilar/kläder.

    

       en snygg skinjacka            &              en fin skarf

god natt & sov gott, så skriver jag mer imorgon.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 14 februari 2011 19:26

hejsan!

förlåt för dålig upptatering idag, jag slutade 15.40 och sen hade jag träning kl 5.
så jag har nästan precis kommit hem från träningen, eller jag har hunnit äta och ducsha också. ja, iaf idag är det alla hjärtans dag och jag hoppas att alla har haft en bra dag  efter träningen fick vi vanilj hjärtan, gott. idag fick ja också en liten alla hjärtans dag present av min mamma.

  

ett fint block och ett choklad hjärta.

nu ska jag plugga och kolla lite på halv åtta hos mig, men mest plugga.

vi hörs.



/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards