fridajosefin

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av frida bengtsson - 21 februari 2011 19:11

tjena!

idag så jag varit och klippt mig, det blev inte så mycket skillnad men jag blev ändå nöjd. lunchen på haket var super god, som vanligt. efter att vi hade ätit på haket så hämtade vi upp amanda och sen åkte vi hem till kajsa och kollade på film och hade kul. sen åkte amanda hem och jag och kajsa åkte till träningen.

här kommer lite snygga stilar/kläder  

    



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 21 februari 2011 10:53

hejhej!

idag ska jag till frissan och sen ska jag och familjen äta på haket. sen efter det ska jag träffa amanda  och nu har lovet börjat, hela veckan ledigt från skolan, gött. här kommer lite mer bilder från cupen igår.

                

jag älskar er tjejer!



/ frida bengtsson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards