fridajosefin

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av frida bengtsson - 13 februari 2011 21:01

hello!

här om dan satt jag och kollade lite mode på nätet, jag var inne på nelly.com.

jag hittade lite snygga stilar & kläder, så jag tänkte visa vad jag hittade för snyggt.

    

          snygga byxer                  &          en snygg skjorta

nu ska jag kolla lite till på tv:en sen ska ja gå och lägga mig.

så vi får väll säga God Natt & Sov Gott, så hörs vi imorgon.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 13 februari 2011 19:26

hejhej!

nu har jag precis kommit hem från matchen i åhus. jag sa ju till er att jag skulle komma hem i eftermiddag någon gång, men som ni ser så blev de inte så. det tar 1 och en halv timme att åka till åhus. tyvärr så förlorade vi matchen, men alla kämpade. man kan ju inte alltid vinna. på hemvägen åt vi på MC, mums.

nu ska jag kolla på sofias änglar och sen på solsidan.
    

      

lite bilder från samlingen & inne i omklädningsrumet.



/ frida bengtsson

Av frida bengtsson - 13 februari 2011 12:23

tjena!
nu åker jag till samlingen, sen blir det en lång bil färd till åhus.
NU VINNER VI TJEJER!

  


/ frida bengtsson 

Av frida bengtsson - 13 februari 2011 11:12

hejsan!

solen skiner ute och det känns som de är vår igen, men de är jätte kallt.
idag ska jag till åhus och spela handbolls match, hoppas vi vinner  

om vi bara kör vårt eget spel så vinner vi, det känner jag på mig. så nu är det bara en lång bil färd som väntar, och en bra match att spela. vi ska samlas kl 1, så jag är väll hemma i eftermiddag. jag hoppas alla tjejer är taggade, för det är jag.



/ frida bengtsson



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida Bengtsson och är en tjej som är född 1997. På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, spelar handboll & umgås med mina vänner. I min blogg skriver jag om mitt liv och min vardag.
Hoppas du vill följa, sprida & komentera den.
Ha de bra!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

♥♥♥

            

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards